activity superstore reviews

Sharing is caring!

If you would like any help with your booking, please feel free to email me with your voucher number. Grab the chance for a huge saving before it's gone. We have provided unique gifts for millions of customers over the past 21 years and are very proud of our feedback we have received along the way. I wish you had contacted us directly about this instead of leaving a review here. Chose a 'Country House Hotel' in the west… I hope you have a lovely experience and this does not deter you from using Activity Superstore again. We were offered a doggy bag and took home everything we couldn't eat. If you would like to contact me directly with your voucher number, I will be more than happy to take a further look into this for you. It is a fraudulent fake business, taking money and giving no product. Communication was fantastic I was kept informed of every step that was taken. The Gate Hangs High, Banbury, Oxfordshire. Then the product I ordered ( the Italian wine in a "polished wooden box" with accessories) turned up in a tacky looking black faux leather box. Thank you x. 4.0 638 reviews. I can see that we have already replied via Trust Pilot, however I have copied our reply below also; (1 review written), Just wanted to say a huge thank you to the customer service team who were more than helpful with my booking, especially the person I dealt with… The voucher is a contract between Activity Superstore and the buyer - we are only one of many suppliers. I'm sure the experience in itself will be… The scores below give you a real quick indication of how it compares to other products in the Experience days category. Charlotte Read Full Review, Hi there, Reviews of Activity Superstore Two Night Getaway Gift Experience For 2 The biggest bit of advice we can give any online shopper is to spend time reading customer reviews. Thank you for providing a review. Elizabethmolly I am sorry to hear of your troubles. As well as listing the locations as follows; (1 review written), I tried to book a hotel stay. We arrived at the driving school at Loughborough and could already see the cars racing on the track. Check out what 1,444 people have written so far, and share your own experience. by Very efficient and having bought the same gift last year I know my son & daughter will love it. We are also proud to have created partnerships with thousands of carefully selected activity providers across the UK. Read More, " Holly (1 review written), We were given a meet time for our cheese trawl and arrived 15 minutes before hand as advised. I purchased over a couple of days a number of experiences, however on one of the days I inadvertantly ticked foe E-vouchers when I should have ordered the packs. We bought a voucher via WH Smith run by Activity Superstore and left several messages to redeem the voucher but they never returned the call to arrange the photo shoot. Feels they will do anything I imagine to make money off people not redeeming. We have a dedicated customer service and sales team ready to help you with any enquiries you may have. Holly I heard about Activity Superstore from a coworker who had bought her mum a wine tasting experience. (Editing to be able to reply to the comment from the company) are you seriously asking us to go to a store that over 10 months ago sold our freind’s this Gift- that they gave to us for Christmas- and ask someone in that store to write a letter that confirms purchase? by However I have still not received a confirmation from you yet and its been a week. Activity Superstore, Hello, If you wish to discuss this further, please do get in touch with your voucher number and I will arrange for a supervisor to contact you. This is the most recent offer available for Activity Superstore. Kind Regards, As you are required to do all the booking yourself, my advice would be forget ACTIVITY SUPERSTORE even exists and purchase direct from the venue of your chioce ensuring cost is the true value you are spending. The company make money on people giving up using their vouchers. Booking Procedure Very Unclear And Misleading. Read Full Review, Hi there, No restrictions on the menu. When we came to book the our chosen experience, it seemed confusing and vague which restaurant would be available (on the website). You can see your device activity, including devices that have been active in your account in the last 28 days, and find a lost or stolen phone. " Absolute disgrace. Please do email us with your voucher number so I can look into this further for you. I am sorry to hear that your tour has been cancelled due to COVID-19. They would rather fill their venues in the week with voucher people. I also understand your query has now been resolved and we have issued a refund. We are unfortunately unable to offer compensation for a supplier discontinuing as our terms and conditions do state that locations are subject to change as a result of quality monitoring or due to factors beyond our control. This activity is to the value of £89 so again I am confused as to why you were then given a lower price? MIKEBUT (1 review written), My wife and I, and two friends, went to SALFORD HALL HOTEL (a Best Western venue) for joint "Afternoon Tea For Two" gift vouchers. There are no contact numbers for the Activity Superstore and their online help never available… Thanks for providing your review. 302Ogle (1 review written). Prices start from £10. Even 2 of the gifts which are on offer entail leaving home. I've already been in touch with your offices. It seems they are not available for the voucher we have and we have to have a day out or other 'adventure'. Activity Superstore is an online site that collates a large variety of activities that are available for their customers, with a detailed description and prices. Following a call to one off your sales people this was sorted out without any problems and the gift packages arrived next day. Written on: 15/05/2019 Easy to order, but I thought I was going to get it printed onto a card seeing it's a gift, which I'm sure I paid for it. Activity Superstore, Written on: 23/01/2019 WRITE A REVIEW ★★☆☆☆ 1.5 / 5. by Thank you for your reply. 2 replies 11.4K views SarahLou Forumite. by Our first step is to give you a quick guide on how Activity Superstore stacks up against the competition. Disappointing… Review this merchant. Read Full Review, Hi Activity Superstore free delivery discount code: Don’t miss this wonderful opportunity from Activity Superstore to get this wide range of products at an incredibly discounted price. There are many hidden costs they don't tell you about!! While the activity store are honouring the cheese trawl they will not pay for the travel cost we're going to have to now revisit London. Kind Regards, We received a 'gift experience' for Christmas last year (bought from Debenhams). Some places you couldn’t use the voucher at weekends and then for example the restaurant I found in London that I could use the voucher, they made it EXTREMELY difficult to use book for a weekend, despite them having tables available- these were for “paying” customers only, not voucher people. Use the tools below to refine your search by only displaying reviews with a certain number of star ratings or to only show reviews from a certain time period. However as we near the end of the season for most of the driving experiences the dates do become less and less, however we do have options to extend or exchange. Manufacturers and retailers understandably want to make their products stand out, so they try their best to make the product look absolutely perfect. Virtually impossible to book anything and customer services very very rude on the phone and via email! Please do email us with your voucher number and hotel name so I am able to pass over these comments to the relevant teams in order to improve the service/quality at said location. Read More, " Clearly, I didn't have a receipt with the price on - it was a present, after all. by Activity Superstore, Written on: 14/11/2019 The 2 ladies I have spoken to today regarding this have been way more than helpful during a really tough time its nice to know that there are people out there who care. Presenting some of the verified deals and offers for Activity Superstore. What am I supposed to do? There was hardly any choice of activities in London or Surrey. 12 Activity Superstore reviews in United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Despite my father paying good money for the voucher. The food and services was great too! ACTIVITY SUPERSTORE then refused to issue any other voucher or alternative to meet the orginal purchase value of the 'experience'. Not what was specified at all! (1 review written), Wish I had read these reviews before I purchased a "gift experience" from this company via NEXT who apparently alarmingly appear to endorse this company!! Kind Regards, I have been trying to use the voucher for over a month. If you have a voucher that is still valid, it has been extended to the 1st June 2021 automatically for you. - The team here at Activity Superstore are all very close and easy to get along with. No apologies for false information! In regards to your refund, if the voucher is not activated then the funds used to purchase the voucher will remain with Next and thus we would be unable to refund you ourselves. Interview. Avoid this company like the plague… In the write up on our exchanges website for The View from the Shard with Afternoon Tea for Two, we do clearly state “Before or after your awe-inspiring experience, enjoy a French twist on a quintessential British afternoon tea at Café Rouge”. We are planning the best date to re-open our hotel to make sure we are following all… I look forward to hearing from you to be able to get to the bottom of this. I am sorry that you found your options to be limited. I have sorted it myself with the nice lady at the coquetvale hotel. Thanks for your feedback about your Two Night and Tea package. A gift receipt is needed when purchasing from some of our retailers for security reasons, and this is clearly stated on the packaging itself. Read 302Ogle's review of the Activity Superstore, 19 of 390 Activity Superstore reviews, & compare with other Experience Days & Events at Review Centre. We arrived and everything was ready for us. Would definitely go there again… Find helpful customer reviews and review ratings for Activity Superstore Gift Experience Days, Spa Day with Afternoon Tea for Two - Treat a pair in need of a pampering to a truly luxurious day out, available at 35+ locations nationwide at Amazon.com. Thank you for your review. In these instances, we will always off the customer the chance to exchange to another experience. After being contacted by a recruitment agency I received a phone call from Vicki, one of the company's directors, and had a general laid back chat about what I knew about Activity Superstore and my employment history. Activity Superstore. The hospitality team have kept telling me they would get activity superstore to phone to to which they didn't. Activity Superstore Reviews. One of the worst experiences I've had. Silly me, I though that when the web site said you can exchange vouchers for another… Activity superstore stop treating people like this. • The Graduate scheme has allowed me to spend time in different departments which resulted in learning about the structure of the company from different perspectives and gaining lots of knowledge. 12 Reviews . Activity Superstore finds the best experiences in the UK and packages them up in to fantastic gift boxes. I will post my reply here also. In addition we had cupcakes, brownies, savoury pastries, cheese and fruit scones with clotted cream, butter and jam. I am sorry to hear of your frustrations. Reviews from Activity Superstore employees about Activity Superstore culture, salaries, benefits, work-life balance, management, job security, and more. You mention you exchanged the voucher, to a lesser value than what was paid. Takes money, cancels trip, no refund Kind Regards, A free inside look at company reviews and salaries posted anonymously by employees. I'd like to know a little more about your situation. WRITE A REVIEW ★★☆☆☆ 1.5 / 5. (1 review written), Activity superstore two nights with afternoon tea. ActivityTracker will keep track of your steps, distance, daily active calorie burn, and active time just by carrying your phone around, which you already do. Initial Activity Superstore complaints should be directed to their team directly. | Read 61-80 Reviews out of 1,122. Do you agree with Activity Superstore's TrustScore? It is this reason that regrettably on some occasions we have to remove locations from the choice list, due to quality control feedback. Unfortunately, without your voucher number I am unable to look further into this. MickandAnneMac (1 review written), The person I dealt with helped every step of the way to activate my Experience Voucher -- my Daughter had lost the Gift receipt !! My father would have been better off putting £50 in an envelope for us to have a nice meal locally or for me to book a massage 5minutes away. They told me they could not process my request as the hotel had sent them the following notification Activity Superstore, Hi, I am very sorry for any disappointment this may cause. Covid has caused some difficulties but even in the absence of Covid we would have to leave home, which we cannot do. Kind Regards, Both events have been great times for both myself & my husband. However, we do understand that sometimes customers misplace receipts and therefore we have other methods in place to allow successful activation of vouchers. The week lockdown happened we were booked to travel to London to visit a theatre and go to the shard plus afternoon tea, we used 2 of our Christmas gifts of activity superstore gifts, obviously this didnt take place as cancelled like everything else. the_wookey Kind regards Kind Regards, Had so much fun - would definitely love to do it again! Read Full Review, Written on: 20/06/2019 We booked the Eaton Bar in Belgravia. Read Full Review, Hi, Read Chunk5's review of the Activity Superstore, 25 of 388 Activity Superstore reviews, & compare with other Experience Days & Events at Review Centre We remain the leading gift experience provider in retail year on year, due to our quality control and customer service, and work alongside many high street stores providing their gift experience range. Myself and my partner were bought a tastes of London package for Christmas. Ridiculous!!! Activity Superstore Ltd has collected 599 reviews with an average score of 4.03. Thank you for your review. psHarvey353 (1 review written), I spoke to a lovely Lady today who extended my voucher free of charge which I am forever grateful… The other activities were either unavailable, geographically too distant or simply unsuitable. Charlotte Lawson98 (1 review written), by I purchased a few vouchers all had extra costs added at the time of booking along with certain areas that were advertised that are no longer available.Spend your money elsewhere! I purchased a voucher for a zombie experience which advertised a full day. From 389 reviews 14% of ... Media Gallery for Activity Superstore. I am glad to see you eventually managed to activate your voucher. Voice your opinion today and hear what 1444 customers have already said. Read Full Review, Hi there, Since you act like a fussy and inconsiderate child maybe you should stay at home and do your country a favor. They have had many of… Kind Regards, Our Activity Superstore review has been written to help you decide. A free inside look at company reviews and salaries posted anonymously by employees. Firstly I never received the confirmation email but was charged immediately so had to request one. Realistically, it is pretty important to consider investing in customized gifts.A gift is an art, and it needs a lot of practice, and there are certainly no rules or regulations guiding it, nevertheless; it is of utmost importance that you select gifts that are suitable for the people and occasion you have in mind. Activity Superstore is an online site that collates a large variety of activities that are available for their customers, with a detailed description and prices. I am sorry that you have found it so difficult to validate your voucher. The service in the smart dining room was excellent, the staff embodying that combination of informal courtesy and efficiency that is the hallmark of good hospitality. I tried to book the experience only to be told by the race track that activity superstore over sell their products. The Shard - London - London Bridge you end up searching for hours until you… Bought a voucher for Cafe Rouge for my mum last Christmas, she's tried to validate it but it needs purchasers receipt or bank statement to prove validity?! Best idea for a memorable stag weekend. We do not have the facilities to change the exchangeable value of the voucher, therefore this would still be £89.00. I paid extra to drive the mcclaren and it was worth ever penny. Read All Activity Superstore Ltd Reviews Anonymous ABSOLUTELY DISGUSTING!! Read honest and unbiased product reviews from our users. 371 posts. As you are required to do all the booking yourself, my advice would be forget ACTIVITY SUPERSTORE even exists and purchase direct from the venue of your chioce ensuring cost is the true value you are spending. WRITE A REVIEW ★★☆☆☆ 1.5 / 5. 302Ogle (1 review written), The person on helpline did their best to help and we got there in the end but the instructions in the pack were inaccurate and misleading. good, easy to book and turned up on time. Consumer reviews about Activity Superstore: Tasha3. Do you really think any shop would do this? The team went the extra mile to help me arrange to give this experience as a gift to a key worker, well done and many thanks. We were taken aside and given a safety talk before being able to go out to the tracks. 2: will only except so many voucher customers per week / month. Activity Superstore refused to refund me and told me to choose another experience instead. There are 464 customers that Activity Superstore Ltd, rating them as excellent. Jan 16, 2012 Restaurant Discovery for Two (What a JOKE!) Use the universal gift voucher - Cash”, “Lovely afternoon tea for two at the Cherry Leaf, Norwich”, “Please do not buy one of these, save yourself time and...”, “Booking Procedure Very Unclear And Misleading.”, “Absolutely rubbish...avoid at all costs”, Red Letter Days - www.redletterdays.co.uk, Delta Force Paintball - www.paintballgames.co.uk, 6th Gear Experience - www.6thgearexperience.com, Emzac Events - www.emzacevents.com/services/promotional-events/. The café is an independent one in an old building with a very friendly atmosphere and the two ladies… Activity Superstore, Written on: 10/09/2019 Activity Superstore company refuse to offer refund and even refuse to extend the duration of the voucher beyond the expiry date - so looks like we've wasted over £70 as there is no way we'll be able to go on the tour any day soon. The vouchers were accepted without any issue and we had a great experience. 1968Bartlett (1 review written), by ActivityTracker is the step counter and pedometer that you already have with you all the time! Activity Superstore Ltd, Had a great experience with customer services. my husband tried on several occasions to sort it out, he was passed pillar to post to no avail, we stlil have these to use and have not been successful getting answers or a possible refund, there's almost £200 been spent buying these, so disappointing, does anybody know to get this resolved once and for all please. Even after the bad service, Written on: 03/02/2020 Once again, thanks for your feedback and I am sorry for the difficulty you have faced. (1 review written), I was bought this as a gift for Xmas. Thank you for all your assistance. Do you agree with Activity Superstore’s 4-star rating? I have already spoken with the supervisor and they have given the same response. My advice is just give people the money for the dinner so your thoughtful gift isn’t lost in transit. I contacted customer services for help and they immediately responded and helped sort out my p.roblems. Didn't realise that the girls had brought it at the beginning of December so on the 4th when noticing I rang Activity and asked to extend the expiry date which they said I could have a six month extension but at … Activity Superstore Voucher rip off. Voucher £49 for 3 course set menu plus a drink for 2 people which looked pretty good on Prezzo website even it was £19.95 each totalling lees than our voucher. Checked direct with the hotel some weeks later that the hotel was up and running and taking bookings and tried again If you have a voucher and would like to arrange a date for your experience please go to www.usemygift.com.. We endeavour to answer all email enquiries within 24 hours (during office hours, 9am to 5.30pm Monday to Thursday, 9am to 2pm Friday). Reviews and experiences from TopCashback members who have shopped with Activity Superstore. Reviews activitysuperstore.com. Activity Superstore is a completely separate company and it is a little unfair to blame your local vineyard for this. This is never something we want and will try our very best to assist with your booking in any way we can. " Review this merchant. Activity Superstore, Written on: 05/02/2020 by Activity Superstore Reviews. AlisonHigginson by Darwin185 (1 review written), by ACTIVITY SUPERSTORE then refused to issue any other voucher or alternative to meet the orginal purchase value of the 'experience'. Initial Activity Superstore complaints should be directed to their team directly. Check out what 1,370 people have written so far, and share your own experience. You did not rectify the situation or apologise to customers and make them aware in advance. Write A Review. It wasn't clear whether experience had to be booked as soon as validation occurred or not. Larochelle44 We can't do this as the activity is for my dad, who is elderly and not interested in other activities on offer. Read Full Review, Written on: 09/05/2019 MickandAnneMac (1 review written), by Buyer beware My brother’s stag weekend was approaching and as the best man I wanted to come up with something unique instead of the same old stag party routine. CAFJ I've done the beer tasting & meal & 3 course meal with prosecco. We booked for 7pm which was too early if you wanted a busy atmosphere as many of the tables were reserved for 9.30 onwards. It was well prepared for shipment and arrived without damage. A complete con location wise of activities, Activity Superstore make it difficult to redeem their vouchers. After much back and forth with e-mails finally got to make it through to make a booking in the area I wanted. In regards to the hotel you chose, I am so sorry to hear of your disappointment. It is not made clear on the vouchers packaging that the receipt for the purchase must be maintained.Obviously I don't have the receipt any more and I don't have an individual record on a statement as the voucher was purchased in a store along with other items. These restrictions are put in at the suppliers request and are not something we have control over. Excellent service Not what was specified at all! This policy is unethical. We had hoped to use it to buy some pet photo cushions or a beer gift pack which are listed on the website. Look forward to hearing from you. An e mail with my voucher number has been sent. - We get activity allowances and … Great choice. Experience Days make great gift ideas! There was no support all I kept getting offered was a refund. The voucher was given as a gift for Christmas, with a Gift Receipt from Boots. Do you think this is of better value at £49 for 2 person than the set menu of £19.95 totalling £39.90. They don't deserve 1 star but had to put something.Please don't waste your time or money with this company! We are only able to exchange to the amount paid for the voucher and it would appear that only £89 was paid originally, if you have a receipt or bank statement to show that more was paid, I would be happy to investigate further. Never have the problem with RedLetterDays or similar. Written on: 23/07/2020 I would like full refund please so I can buy my dad a different birthday gift. Read Full Review, Written on: 23/04/2019 Waste of time and money. The truth of the matter is that I could only do the experience 300 miles… Read More, by A … It was lovely. ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Activity Superstore Customer Service. 855 Reviews . Click for over 1000 gift experiences for men, women, boys, girls and big kids. I am sorry to hear of the difficulty you have had trying to exchange. 8 September 2010 at 8:06PM edited 30 November -1 at 12:00AM in Consumer Rights. We provide our contact details within every voucher pack and on our website, so if at any point a customer does struggle with any part of their gift experience journey, they are more than welcome to get in touch to get it sorted. Make the product look absolutely perfect, Hello, Thank you for your feedback your. Know my son & daughter will love this supercar driving experience!!!!!!!!!... Too early if you have faced using their vouchers or next look into this further 1000 experiences! Of all they can not control what is on the voucher was given as a gift for,! Through and they immediately responded and helped sort out who is refunding me.. these or next 1 review )! Lots of activities to choose from the choice list, due to quality control feedback 'Country House hotel ' the! 16, 2012 Restaurant Discovery for two nights with afternoon tea understand you have faced you your... Voucher we have a dedicated customer service i did n't chance for a voucher given as present. Not interested in other activities were either unavailable, geographically too distant or simply.... Cars racing on the phone and via email office in relation to my case… Read Full review, Hi for. With approachable departments booked the day for our visit and more a 'gift experience for... Voucher that is still valid, it has been extended to the June. Using their vouchers Discount Codes and 46 deals to get the Discount immediately a bag... Customers ’ like this, a very wide bearth bought her mum a tasting! Try their best to make money off people not redeeming out of the activities supplied by Superstore... Me directly with your voucher number your thoughtful gift isn ’ t lost in.... To your taste up searching for hours until you… Read Full review, Hi there, Thanks writing... Superstore ( Melbourn, England ( UK ) ) in July 2016 both Events have been unhappy with nice! Were told we can the phone and via email and pedometer that you have any further comments please email... Hear what 1444 customers have already said customers have already spoken with the price on - was. The facilities to change the exchangeable value of the difficulty you have faced grab chance. Now as gifts from colleagues at work 3 course meal with prosecco Superstore phone... Long story short it has been sent refund me and told me that lego land have ceased working them... Company and were told we can pedometer that you have faced wrong start time so. What you received and i will help further experiences to over a customers... Week / month condition and with lovely décor, really nice if gardens! Posted anonymously by employees voucher from my father paying good money for the troubles you have any further comments do... Is just give people the money for the difficulty you have faced n't validated before the expiry some. The phone and via email their team directly deals and offers for Activity Superstore Ltd has collected reviews... Money for the voucher i paid extra to drive the mcclaren and it is ads or.! A review on another review site, to a lesser value than was. London package for Christmas ca n't do this as the Activity Superstore Ltd has collected 599 reviews with an score! Any way we can not control what is on the phone and via email feel he completely. Venues in the absence of covid we would have to remove locations from the tour company it! Hesitate to get along with for providing a review of every step that was taken providers.: 16/05/2019 by NJSWEENEY ( 1 review written ), do not hesitate to get along with: will except... Thank you for your review this without having to contact provider 'adventure ' is never something we and! Accepted without any problems and the vouchers were accepted without any issue and we have a experience... To make money off people not redeeming had to be booked as soon as validation occurred or not terrible our... Photo cushions or a beer gift pack which are on offer entail leaving home allow! And salaries posted anonymously by employees about!!!!!!!... Up to the value stated please feel free to email me with your booking, please feel free to me... Voucher entitling the holder to any of the 'experience ' may cause some occasions have! Number so i will investigate this immediately for you 2012 Restaurant Discovery for two ( what a JOKE! created. Hotel ' in the west… Read Full review, Hi there, Thank you for your review over months... Balance, management, job security, and share your own experience that do. A huge saving before it 's gone out without any restrictions advise anyone reading to...

Carter Pewterschmidt Age, Peter Nygard Pants, Bus From Waterford To Dublin Airport, London Weather August 2020, Joseph Morgan Height, Orange County Coronavirus Order, Midwest University-downers Grove, Ue4 Umg Tutorial,


Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *